ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Skąpe
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Rok 2019

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zarządzenie Nr 4/2019 Wójta Gminy Skąpe
z dnia 01 lutego 2019 roku

w sprawie ogłoszenia konkursu na wolne stanowisko pracy – samodzielne stanowisko ds. budownictwa i zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Skąpe

Informacja ogłoszona dnia 2019-09-05 09:46:07 przez Michał Czajka

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
 
Zarządzenie Nr 4/2019
Wójta Gminy Skąpe
z dnia 01 lutego 2019 roku

w sprawie ogłoszenia konkursu na wolne stanowisko pracy – samodzielne stanowisko ds. budownictwa i zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Skąpe
 
Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018r. poz. 1260) zarządzam, co następuje:
 
 
 
§ 1. Ogłaszam konkurs na wolne stanowisko pracy – samodzielne stanowisko ds. budownictwa i zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Skąpe.
§ 2. Ogłoszenie konkursu zawiera załącznik do niniejszego Zarządzenia.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się inspektorowi do kadr, oświaty, kultury.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
Załącznik do
Zarządzenia Nr 4/2019
Wójta Gminy Skąpe 
z dnia 01 lutego 2019 roku
 
 
WÓJT GMINY SKĄPE
Ogłasza otwarty nabór na wolne stanowisko pracy -
samodzielne stanowisko ds. budownictwa i zamówień publicznych Urzędu Gminy Skąpe
 
 
Miejsce pracy: Urząd Gminy Skąpe, Skąpe 65, 66-213 Skąpe
Nazwa stanowiska pracy: samodzielne stanowisko ds. budownictwa i zamówień publicznych
Wymiar zatrudnienia: pełen etat
 
1. Wymagania niezbędne  do podjęcia pracy:
- obywatelstwo polskie (kserokopia dowodu osobistego) –  z uwzględnieniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r., poz. 1260),
-  korzystanie z pełni praw publicznych (oświadczenie),
- pełna zdolność do czynności prawnych (oświadczenie),
- nieposzlakowana opinia (oświadczenie),
- stan zdrowia umożliwiający zatrudnienie na danym stanowisku (oświadczenie),
- wykształcenie wyższe, preferowane: budownictwo lub inżynieria środowiska (kserokopia dyplomu),
- praktyka zawodowa w wykonywaniu pracy związanej z budownictwem i/lub zamówieniami publicznymi.
 
2.  Wymagania dodatkowe:
- prawo jazdy kat. B (kserokopia),
- w przypadku osób pracujących: kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy),
- znajomość ustawy Prawo budowlane i Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisów wykonawczych,
- biegła obsługa komputera i programów Microsoft Word i Excel.
 
3. Mile widziane: 
- posiadane wiedzy z zakresu struktury i organizacji urzędów,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
- umiejętność redagowania pism urzędowych.
 
4. Cechy osobowościowe i predyspozycje: odporność na stres, umiejętność współpracy w grupie, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, zdecydowanie i samodzielność w działaniu, życzliwość i uprzejmość w kontaktach, terminowość, cierpliwość, poczucie odpowiedzialności.
 
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- nadzór i realizacja zadań związanych z przygotowywaniem  i prowadzeniem inwestycji,
- nadzór nad prawidłową realizacją projektów z udziałem funduszy unijnych, zgodnie z dokumentacją techniczną,
- prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych,
- prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi.
 
Ponad wymieniony zakres zadań - właściwa realizacja zadań i obowiązków nałożonych przez Ustawę z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018r., poz. 1202 ze zm.) oraz Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018r., poz. 1986 ze zm.) i inne obowiązujące w tym zakresie akty prawne. 
 
6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku.
- praca przy monitorze ekranowym,
- obsługa urządzeń biurowych (drukarka, faks, kserokopiarka),
- telefoniczny i osobisty kontakt z interesantami,
- miejsce pracy nie jest dostosowane dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózku inwalidzkim (praca w gabinecie znajdującym się na 1 piętrze budynku, budynek nie posiada windy ani podjazdu).
 
7. Wymagane dokumenty:
- CV z dokładnym opisem pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy, 
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz staż pracy (potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań określonych w pkt 1 i 2 niniejszego ogłoszenia,
- poświadczone przez kandydata czytelnym podpisem kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do pracy. 
8. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Informuje się, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi więcej niż 6%.
9. Informacja o sposobie, terminie i miejscu składania ofert:
- sposób składania ofert: oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i numerem telefonu oraz dopiskiem „Konkurs na wolne stanowisko pracy – samodzielne stanowisko ds. budownictwa i zamówień publicznych Urzędu Gminy Skąpe” osobiście (w Sekretariacie Urzędu Gminy Skąpe) lub listem poleconym (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Skąpe),
- termin: wymagane dokumenty należy złożyć do dnia 12 lutego 2019 roku do godz. 15.00,
- miejsce: Urząd Gminy Skąpe, Skąpe 65  66-213 Skąpe. 
 
Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Niekompletne oferty, nie spełniające wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu, a także dostarczone po wyznaczonym terminie zostaną rozpatrzone negatywnie.
 
10. Dodatkowe informacje
 
- lista kandydatów, którzy złożyli aplikację oraz lista kandydatów którzy spełnili wymagania formalne, określone w pkt 1 i zostali zakwalifikowani do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Skąpe (www.skape.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Skąpe,
- dokumenty aplikacyjne, które nie zostaną przez kandydata odebrane po upływie trzech miesięcy od dnia zakończenia procedury konkursowej, zostaną protokolarnie zniszczone. 
 
Informacji dotyczących naboru udziela Inspektor ds. kadr, oświaty, kultury Urzędu Gminy Skąpe, tel. 068 3419227 wew. 30
 
11. Informacja o sposobie powiadomienia kandydatów, terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego:
 
- o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie. Osoby, które nie spełnią wymogów formalnych nie będę informowane,
- informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Skąpe (www.skape.pl) w zakładce „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Skąpe
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-02-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Michał Czajka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-09-05 08:27:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michał Czajka
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-09-05 09:46:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michał Czajka
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-09-05 07:46:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
66 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony